Planer!

Håller just nu på att baka havrerutor med chockladkant, mumsigt. imorgon kväll blir det bar.á.bar med några av girlsen och några pojkar hehe, bland annat Paul ska med ut , han har ju aldrig varit ute med mig innan ,så nu är det på tiden. Nu är han nyklippt och har inget att skylla på hehe! På söndag är det val, tror att jag vet vad jag ska rösta på men vi får se. har ju även en hel del packning att göra, mycket att tänka på. Måndag är det skola och på tisdag så åker jag^^ Ska bli jättekul!


haha söt bild, NOT! hehe i alla fall , såhär fin blev Paul i håret!




Kommentarer
Postat av: Jessica S

haha men snyggt blev det iaf...nu ser han inte ut som en långhårig luffare:) ha kul ikväll och tvinga med paul ut på dans golvet;)

2010-09-18 @ 17:26:47
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: mamma/Laila

Underbart att få se lite bilder på min underbara son och så fin han blev i håret...

2010-09-27 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0