Lördag!

Igår var jätte mysigt, var kul att träffa alla igen på minnesstunden, sen efter det var det ju möte angående Frankrike. Fick reda på en massa kul, vilket jag inte kommer att bertätta nu utan det får ni se efter hand, lite när jag är där och resten efteråt såklart. Kommer att bli jättekul, åker troligtvis den tjugonde, beroende på flygen också, sen blir det nog 4 eller 5 oktober jag kommer hem igen. Sticker över nyår igen och är borta till början på januari plus en massa annat. Mer än så få vi inte veta hehe^^. Jag och pappa åt lite mat med Jörgen (the boss hehe) och Emma efter mötet, en god kebabpizza och en massa skitsnack hehe.

Övningskörde
även hela dagen typ, först upp till helsingborg, inne i stan in till lund till pappas jobb, sedan in till malmö då och sedan hem igen, skitkul, känns verkligen som om jag är bättre nu! Har ju inte så jättemycket kvar att göra på körkotet. Snart blir det halkan och såklart en massa dataprovsträning, så snart snart snart!

Imorgon blir det troligtvis shopping på skopunkten med mamma om hon orkar ^^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0