Idag!

Första dagen idag då:P De va faktiskt jättekul, de var hur trevliga som helst och jag tror att jag kommer att trivas där, tur de eftersom jag ska vara där i 4 veckor:D Färgade bryn på en av de som abretar där, kul kul! Har varti lungt annars inte så mycket kunder idag, fyllde på lite prover osv och åt luch på maltes mackor, yummi. Eller ja, jag tog med mig mat därifrån och en stor cola såklart:P Men ska nog ta med mig mat dit ändå tror jag etfersom vi inte får någon mat ersättning från skolan längre:/
Ska försöka träna lite senare och ikväll ska jag se klart Old dogs, gjorde inte de igår var jättetrött plus att jag hade ont i magen så :P Nu ska jag ta något att äta, hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0