Helt slut!

Gud min rygg värker och det märks att man stått många timmar och jobbat, från 09:00 - 18:30 non stop! men det var ändå so himla kul så jag längtar redan till nästa gång som förhoppningsvis blir snart. Lovar att så fort jag får bilder så ska jag lägga ut dem, men nu har jag i alla fall lite bilder från förra gången på de som jag fixade.


Arnela.


Hanna.


Mary.


Alban.

Sedan sminkade jag ett par okså men de var inte modeller där utan de hade bara fått i present att bli fixade och fotade, så de fick lite romantiskt tema och säkert jättefina bilder.




Kommentarer
Postat av: Nathalie Karlsson

Vad är det för jobb?? :)

2010-06-20 @ 20:02:11
Postat av: Elina

Sminkar och fixar hår :D det var en fotografering utanför veberöd med en vit häst, jättekul :D

2010-06-20 @ 21:48:38
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0