Trött...

Idag har jag varit riktigt trött! Med tanke på vädret som bröt ut för några timmat sen så blev man ju inte piggare precis, blir nog ingen skola imorgon, men ioförsig säger de att det ska bli sol imorgon men de tror jag inte. Arrrgg vill inte ha mer snö nu, jag som tänkte slå vårat grillar record i år:P Förra året grillade vi den 11 februari, så jag tänkte ju den 10 men det ser ju inte ut som om det blir av precis. Inte om det fortsätter såhär.
haha så jävla bra ide jag och hilde fick om vad vi ska hitta på till en viss person:P Kan ju tyvärr inte säga något än , men lovar att visa det om några veckor:D:D Imorgon skajag träffa Tess i alla fall, troligtvis lbir det gymmet om hon orkar eftersom hon var lite småsjuk men vi ska nog ha kul i vilket fall:P Nä nu ska jag gå och dricka lite te här i kylan lägger upp dagens outfit snart:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0