Såhär gör jag!

Dagligt!



Santinique shampo för daglig användning.

Ett schampo för daglig vård som skonsamt löser upp överskottstalg och återställer fuktbalansen. För normalt, torrt och färgat hår. Stärker och skyddar från rot till topp.

Detta shampo kan man precis som det står använda varje dag eftersom det är skonsamt men även effektivt, speciellt til mig eftersom mitt hår blir fettigt väldigt snabbt, då är detta bra att använda eftersom det inte sliter.




Santinique Fuktgivande balsam.

Detta snabbverkande balsam innehåller E-

vitamin. Stärker och reparerar torra toppar och slätar ut ett skadat ytterskikt. Håret blir lättare att frisera och sköta samt får mer spänst och glans. Rekommenderas för daglig användning – framför allt för normalt, torrt, poröst och skadat hår.

 

Superbra, allt man behöver göra är att ha i det 3-4 minuter och sen är det klart. Håret blir jättemjukt.


Kur!



Santinique Hårserum.


SATINIQUE hårbottenserum ger dig ett nytt slags skydd som börjar vid roten av det vackra håret – din hårbotten. Denna nya behandlig för vård av hårbotten kombinerar avancerad teknik med den extra vård du behöver. Produkten ska inte sköljas bort och innehåller massor av effektiva ingredienser som ger håret extra fyllighet och glans. Den exklusiva sammansättningen innehåller antioxidanter, fuktgivande ingredienser och vårt dokumenterade Ceramide Infusion System, som verkar uppiggande och tillför fukt till hårbotten. Använd en fl aska varannan dag i ett revitaliseringsprogram på totalt femton dagar när sommaren är över och upprepa behandlingen en gång under vintern. Använd därefter behandlingen två gånger i veckan resten av året.

Det här hjälper till att väcka sovande hårsäcka och ger håret en rejält kick, håret som växer ut är slitstarkt och friskt. Änvände det här bra en gång så jag följde inte anvisningen riktigt men det hjälpte ändå. Efetrsom jag har så lite hår så använde jag bara en halv flaska varannan dag och det fungerade superbra.

Håret jag tappat hade gått av ända inne vid huvudet så det var i stort sett avrakat, nu på ett år har det växt 10 cm.
Vill bara tillägga att mitt hår i vanliga fall växer ungefär 3-4 cm per år i vanliga fall:)




Kommentarer
Postat av: sannie

mysigt :) detär många som ska fika verkar det som! :D

2010-01-24 @ 14:45:38
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Emma

bara 10 cm på ett år :O Mitt har blivit 5-6 cm längre på 3 månader :D

2010-01-25 @ 13:57:20
URL: http://emmakullbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0