Idag!

var med mamma på bo ohlsson idag, haha köpte en paljettväst för 99kr skitsnygg för att var bo ohlsson xD Köpte även nya lösnaglar, blir fint till imorgon. Såg även att depend har gjort lösnaglar till barn eller till de som har små naglar, fanns med rosa och jordgummar med blommor , prickiga o.s.v. Prinsess look hette dem, så sött:P Nu ska vi äta kycklingspett med pommes och sen ska jag jobba med min modebok, in med det sista innan imorgon hehe:D Lägger upp bild på västen och naglarna senare, puss på er!




Kommentarer
Postat av: Tess

Du får visa västen för mig när jag har kommit hem :D Kan du mejla några bilder från vår dampkväll förresten? Haha. Puss <3

2010-01-12 @ 17:18:10
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0