Godmorgon

Morning! Sitter just nu i skolan och har ingenting, har håltimme fram till halv elva då min trafikkunskap börjar:P Sen har jag tre timmars engelska B efter lunch, ahh hoppas verkligen att det är god mat idag, vill verkligen ha något gott:P Nu har jag äntligen beställt mitt paket i från h&m men det kommer inte för ens i april, men det gör egentligen inte så mycket eftersom jag inte behöver det för ens det blir varmt. Ska nog åka in till malmö på måndag och köpa de där stövlarna jag tittade på i lördags, hoppas att de har storlekarna kvar, men det tror jag eftersom de finns i två olika affärer, så fult att de ligger exakt brevid varandra:D Jaja uppdaterar igen lite senare, puuussss!



Kommentarer
Postat av: Neha

Godmorgon=)

2010-01-19 @ 14:03:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0