Säljer nu dessa underbaringar!




Säljer nu dessa snygga skor p.g.a. fel storlek, är använda två gånger men kan inte ha dem då de är förstora så de står bara här och skräpar i skohyllan. Som ni ser på bilderna så har de inga deffekter eller fel, klacken är bara något minimalt sliten. Köpta förra sommaren!


Skorna kommer från dinsko.
Storlek 40
KLackhöjd 9-10cm
Säljer dem för 299kr eller högsta bud, men priset kan diskuteras. (ord. pris 599kr)


Eller om du har ett par skor i antingen 38 eller 39 som du vill bli av med kan jag tänka mig att byta också

Är du intresserad? Skriv då en kommentar här nedan.





Kommentarer
Postat av: Selma

Hej Elina !!!

Har varit på din blogg o sett att du vill sälja de väldigt fina skor :-)

Är mycket intresseradav att köpa dem om de är kvar ^_^ Jah vet att de passar mig iaf för jag har provat de en gång när du hade dem med dig hos mormor ...

Hör gärna av dig

KRAMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

2010-08-07 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0