Dag 3!


Dag 3 och brännan börjar komma fram hehe!


Lilla Micke mås som alltid satt utanför våran balkong, haha!

Var på stranden nästan hela dagen men sen på kvällen hade vi köpt biljetter till ett foam party, men först lite fröfest på shooters med våra nya vänner!



Våran favorit bartender Pako (plamen) haha vi lärde honom en massa skit på svenska,
haha jag gilla svenska trekant(utländsk brytning) haha så jävla kul!


Vi med Robban och Kezo, från sverige, wohoo, de var typ mangeres för baren och festen :D


Martin haha!


Cosmopolitan!!!! Sex and the city drinken haha!


hahah freaks!








Skuuuuuuuummmmmm!


Party party!


Malin och..ehm.. fan ja han var från malmö i alla fall :P daniel eller oskar eller något sådant, snackade inte så mycket med honom.







Kommentarer
Postat av: Line

Hej!

Vet du va Robban eller Kezo heter i efternamn? Vi träffade också dom när vi va på Sunny Beach :D Vi letar lite efter dom.. satt och googlade så fick vi upp eran blogg!

Kram

2010-09-05 @ 00:07:55
Postat av: Elina

haha fan vad kul , nä jag har ingen aning:p men lite kul ändå hur du lyckades hitta min blogg:P haha jag gissar att de också raggade som fan på er när ni var där :P?

2010-09-05 @ 00:29:14
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/
Postat av: Elina

haha fan vad kul , nä jag har ingen aning:p men lite kul ändå hur du lyckades hitta min blogg:P haha jag gissar att de också raggade som fan på er när ni var där :P?

2010-09-05 @ 00:51:11
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/
Postat av: Line

hahah ja de gjorde dom.. vi va där samma vecka som er också haha, såg att ni va på yolanda be cool.. de va vi med =P

2010-09-05 @ 00:56:55
Postat av: Elina

haha fan vad sjukt, haha tänk så har vi setts och typ glott skitt på varandra eller något:P var är ni ifrån då?

2010-09-05 @ 01:05:17
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/
Postat av: Kezo

Haha! "Ragga som fan"...

2012-02-19 @ 22:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0