Äntligen!


Mina hudvårdsprodukter, har köpt en ny serie nu som amway har kommit med, brukar ju ha deras essential serie, men tänkte prova något nytt. Detta system är speiellt för min hudtyp då, kändes riktigt skönt och och några veckor så får vi se om det har gjort någon skillnad^^

Namn: earth+ en från serie fire.
info:
Jordens rika mineraler bidrar till att skapa balans i allt – även i huden. Jordprodukterna från beautycycle bidrar till att återställa balansen i normal/fet hud. Produkterna är oljefria och har berikats med specialbehandlat magnesium, koppar och järn som bidrar till att återställa hudens balans. Zink-PCA, trollhassel och pilbark normaliserar hudens yta och gör porerna mindre synliga. Huden känns och ser ren, balanserad och klar ut.

fire mask:

Ge torr och trist hud tillbaka sin lyster med denna supereffektiva fuktgivande mask. Vårdande element samarbetar med B-vitamin och tillför huden massor av fukt som omedelbart återställer hudens smidighet och mjukhet. Huden fuktmättas och får genast en vackrare struktur.


Lite ny rak gel, balsam, min vanliga tvål  och min nya värme spary, håret blev supermjukt av det och har även en reparerande effekt

Info:
Innehåller Colour Care Complex, UV-A- och UV-B-skydd samt antioxidanter som skyddar både naturligt och färgat hår mot att hårfärgen bleks eller att håret skadas av solens strålar eller föroreningar.


lite magpiller fall i fall vi skulle få dålig mat haha, och såklart pengarna! ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0