Älskling är hemma!

Nu är min plutt hemma igen! Har inte bloggat så mycket idag eftersom jag ville ta igen lite tid nu när han är tillbaka, han var ju borta nästan en hel månad från mig, hehe! Fick en liten tröst present av honom eftersom han åte dagen inna våran års/förlovnings dag. Två par jättefina shorts, kommer användas väl i bulgarien tror jag. Vi handlade hem lite god kebab och kollar just nu på en film med lite gurkstavar och dipp, gott!! Imorgon blir det en runda till Malmö med Frida sen ska vi planera lite inför våran 18årsfest! Kommer nog bli kul. Men nu ska jag kolla vidare på filmen och fortsätta mysa med min älskling så hörs vi imorgon!



Underbart fina älskling, taaaack så mycket!




Kommentarer
Postat av: Rebecca Dalby

dem gröna e ju skit snygga!

2010-08-02 @ 21:57:54
URL: http://rebeccadalby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0