Älskar den!


Älskar verkligen färgen, här kan ni se de vita shortsen på också!

Hittade de topparna jag skulle ha på H&M i alla fall, plus några till som liknar den blåa, en vit och en mer magtröja och en khakigrön, supersnygga och inte alls dyra + en kjol. Så valde att ta bort den långärmade tröjan från beställninghetl, plus då topparna som jag hittade(leopard och zebra/khaki) ,och så hoppas jag då såklart att shortsen och klänningen hinner komma innan nästa lördag ,för då bär det av till BULGARIEN, SUNNY BEACH och JAG 18ÅR!!






Kommentarer
Postat av: Caroline

http://www.tradera.com/auktioner/CarolineA-



Säljer både nya och begagnade kläder.

2010-08-03 @ 21:15:20
Postat av: josefine

riktigt fin topp :) vart har du köpt den? (a)

2010-08-06 @ 23:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0