TIK TOK

Det tar lite tid att få upp videon på youtube men den kommer upp så fort den är klar, har hållt på ända sen jag kom hem. Paul var lite busig idag och köpte söndags godis, fy det får man inte! var i alla fall jättekul på modevisningen idag kul och se allt arbete, men blir så trött på modeller som ska hålla på och pilla med det själva sen när det är vi som stylar, det är ju inte så kul för oss att representera något som de förstört. Vi vet ju vad vi gör och bara för att det inte är vad de är vana vid så är det det som gäller. Men men inga sura miner för det, var med Malin på Åhlens en sväng och kollade lite utan pengar haha! Imorgon är det skola igen och vi ska ha genomgång på idrottsprovet och så blir det förhoppningsvis en sväng till parelle för att kolla exakt när jag ska jobba så att jag och Malin kan boka vår resa. Om jag inte sagt det tidigare så ska jag och Malin åka till Bulgarien (sunny beach) i sommar, blir runt min fördelsedag, skoj skoj. Längtar som fann, och inte bara till det utan till sommaren och värmen och SOLBRÄNNAN!!!

Här kommer även en bild på den nyklippte som lovat!






Kommentarer
Postat av: Faster Laila

Så fin han är... Så mycket jag saknar min son... längtar tills V. 21 för då kommer jag ner till Skåne... det ska bli underbart.... :)

2010-04-28 @ 08:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0