Sjuk!

Har varit sjuk både lite igår och hela dagen idag, hoppas på att må lite bättre imorgon i alla fall , men blir antagligen hemma från skolan ändå. Skulle ju egentilgen åkt till malmö med skolan idag och kollat på kostym och smink avdelningen på operan. Var tänkt att ge oss lite inspiration till vårat nya projekt där vi ska designa kläder och rita upp makeup och hår till en pjäs/theater/film. Hade tänkt mig Moulin Rough, skulle då köra typ 3-4 klädebyten till båda huvudpersonerna. Sen ska vi även leta upp lite om bakgrunden till det hela.
På lördag ska jag följa med Malin och pierca naveln, om jag mår bättre, men det tror jag. Hon ska göra det på samma ställe som jag gjorde, mitt blev ju jättebra med så det blir säkert hennes också.






Kommentarer
Postat av: malin

haha jaa kul! XD...du, det blev inställt idag på operan för tågen var inställda :P haha, men krya på dej BILLYY<3<3

2010-04-08 @ 22:03:52
URL: http://malinpetterzzon.blogg.se/
Postat av: djustd

krya på dig! Kram :)

2010-04-09 @ 13:43:29
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0