Måndag!

hade idrott på morgonen trots att jag missade bussen och fick ta en senare, hehe! Svenska hela dagen och massor av klydd med datorn tack vare lilla Sanna, men det löste sig till slut ändå. Idag har jag och Hilde suttit i solen och druckit energidricka gott och skönt med värme. Märkte nu på kvällen att jag blivit lite solbränd i ansiktet och på bröstet, var helt fräknig, haha. Alla visste nog inte att jag har fräknar, men nu vet ni. Får alltid det på sommaren och sedan försvinner de på vintern, fast nu har jag fått mer fräknar än vad jag haft tidigare, men det gör mig ingenting, tycker det ser så fräscht ut med fräknar. Skönt att skriva av sig lite nu på kvällen med. Just det får inte glömma var på gymmet idag med, skönt nu när man varit lite sjuk att komma igång igen, slutar väl med träningsverk men de har jag gärna bara jag mår bra. Nu ska jag strax hoppa i säng och gosa lite med min pojkvän och imorgon blir det sovmorgon eftersom jag är klar med all matte. Puss och godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0