Seg dag och första inlägg!

Min dag har varit såå seg, var på SOMMARNATTA med Kajsa katt igår, men det var sjuukt kul iaf. Snacka om att vi tiggde drinkar alltså:P Sen fick killarna en fet diss och gick in i hörnan o böla lr nått. För er som inte var där så var de 5 olika band, haha Perikles o Scotts var några av dem. 8 barer och party tält med fulla folk.
Kajsa och jag tänkte att vi beställer nått riktigt gott, ohhh Pina colada såklart!! Men killen i baren kunde fan inte blanda, den var sjuukt sur och inte värt de 90kr vi fick betala för den eftersom de hade bestämmt att det inte skulle vara happyhour den kvällen. Helst plötsligt dyker Kajsas mammas ex upp vid baren, ett sött litet återförenande eftersom de inte setts sen Kajsa var typ 12 år. Han var hur snäll som hällst, goingen bjöd oss på vars en redbull vodka. Måste bara säga, de har hittat kokain i redbull, så den ska typ bli olaglig :S
Allting var hur bra som helst ända tills ja skulle hem, min taxibuss kom aldrig fast än ja hade beställt den flera timmar i förväg. Ja ringde till dem men de sa att där inte fanns någon bokning, jävla *pip*! Ja ska fan stämma dem, ja lovar!

Men man kan ju ändå kalla det en lyckad kväll iaf.   Tjaabaa!!
Såhär ska en äkta Pina Colada se ut!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Fick din komentar på min blogg.

Tyvärr, jag vet inte hur man gör desigt, de va en vän till mig som fixa den men konstigt nog har den försvunnit.

Men men du får fråga någon annan, hade gärna hjälpt dig. <3 saknar dig <3

2009-06-07 @ 20:03:29
URL: http://natalilidfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0