Jobba , Jobba!

Hej!
Vet att ja inte skrivit nu på några dagar men har verkligen haft fullt upp med mitt jobbande. De har varit superkul på badet hitentills i alla fall. Men snacka om att ja har brännt mig och de har bara gott tre dagar. Eftersom mitt hår är så tunnt så har ja brännt min hårbotten jättemycket, får väl ha keps eller nått:P Nu har ja i alla fall lärt känna alla där, fast de andra praktikanterna visste ja redan vilka de var, good!
Idag hade ja även anstiktsbehandling på min mammas kompis + att ja gjorde lite röda slingor på henne, blev faktiskt skitsnyggt. Haaha, mamma blev avis på henne! Paul är på fotbollsmatch nu så vi får se hur de går, eller ja den är väl slut nu men, men. Har inte ätit någonting är så ja får väl komma på nån go mat, hehe.
Resten av kvällen kommer väl att gå åt till att smörja in mig typ 10 000 gånger.
På midsommar blir de antingen stranden med min classmates ( GRILLA o.s.v. :P) eller så blir de hemma hos mina små päron, hehe! Nä nu ska ja äta nått och vänta på min älskling. Tjaabaa!

P.S var bara tvungen att lägga upp en gammal bild, Paul är så söt på den (Nyår)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0