Idag åker han

Hej alla!
 Ja vet att ja inte skrivit på ett tag men har haft fullt upp med jobbet på badet och fullt upp med att smörja in mig, och man kan inte skriva när man är full av kräm. En väldigt dålig ursäkt men den får duga:P Äntligen börjar mitt efterlängtade sommarlov, men tråkigt nog så ska min älskling åka upp till sin släkt och familj i jämtland nu( 22.00 bye bye). Hela två veckor ska han vara borta:( men sån tur så är de marknad nu hela veckan och de saka bli kul kul kul!! Ska träffa mina saknade vänner och maybe nästa vecka ska Frida komma hit  från sin lilla håla:P Okej Sjöbo är i för sig ingen storstad eller skönhet heller så ja ska egentligen inte säga nått. Har sakanat min kärring rosa xD
De har varit så himla skönt med sovmorgon nu sen i måndes, trots att  de har varit jobbigt på badet så kommer ja nog ändå sakna alla små snorungar:P Måns och Matilda är ungar som man aldrig kommer att glömma och ni som jobbade på badet vet varför, väldigt speciella små barn alltså! Fan va skönt de va attt få skriva av sig lite nu, så här kommer nu lite bilder som man kommer att minnas. SOMMAR , Tjaabaa!




















Kommentarer
Postat av: malin

:O:O vem va den killen? han va söt i badmössan! haha :P

2009-07-15 @ 14:09:04
URL: http://malinpetterzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0