Göteborgsresan dag 3 åka hem.

Idag var det dags att åka hem till sköna skåne igen, men dagen börjar ju såklart alltid med en god frukost med levande ljus på borden.

Tidigt på morgonen höll Aris ett litet möte i form av en gudstjänst, måste bara säga hur bra han får mig att känna mig. Jag blev verkligen inspiraread av honom inte bara idag utan speciellt av gårdagen, han har ett sådant bra sätt att tala på och han får mig verkligen blicka framåt och kämpa ännu mer för att nå upp till mina drömmar, ska såklart inte glömma den otroligt vackra Denice som ja tror tog oss alla med charm och ja tackar henne för att hon ställt upp med sam certifieringen o de var verkligen kul att äntligen få träffa henne.

Innan vi åkte hem åt vi först en supergod lunch, nu väntade bara den tre timmar långa resan hem. Trots att vi körde fel sen i slutet och fick nästan en nära döden upplevelse när vi nästan körde in i en annan bil som helt plötsligt skulle svänga av och bara bromsade in, typ 1 cm från att krocka med honom.Har i alla fall varit en helt underbar resa och är tacksam för det, och tack till Mia för att du körde.
Tjaabaa!



Kommentarer
Postat av: malin

okidoki :) men säg till när du vet! :D så kan jag höra med hilde och då ;)<3

2009-07-27 @ 00:05:39
URL: http://malinpetterzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0