Är inte hungrig..

Hej alla! Har precis ätit lite mat, pommes chickens bits och fallaffel. Ja äter inte alls mycket nu, blir mätt jätte snabbt eller så känner ja mig inte alls hungrig. Känner mig inte trött på kvällarna, hade jättesvårt för att sova igår. Vet inte vad de e med mig, måste vara att ja saknar min älskling så mycket. Men såhär har de aldrig varit innan, brukar alltid vara han som inte kan äta:S Plus + att ja har ont i halsen på ena sidan och de känns inte som de gör när man bara har vanligt ont i halsen.
Haha ska försöka kklara av en tävling som de har just nu på egenbild.se
Tävlingen går ut på att man ska ta 200 bilder på sig själv i olika klädesplagg, men de svåra är att man bara får ha ett klädesplagg på sig. Så fram med alla klänningar och långa linnen skjortor och tunikor. De är inte alls många som har skickat in heller. Lyckas ja så kan man vinna en helt ny sony ericsson( rosa) och en massa andra priser, hehe.
Pratade precis med Paul sötnos Dalby, sakna, sakna, sakna!!<3 Älskar dej så sjukt mycket du söta norrlänning.
Ska gå nu och börja ta bilder till tävlingen, får höras mer ikväll. Tjaabaa!

P:S måste bara visa min fina teckning på KENZA! :D Hope you like it.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0