Utflykt!

Hej bloggen! Idag blir de utflykt till raftarp med hela skolan o en massa aktiviteter...skoj, nja!? Nu ska vi ju få ses de nya ettorna också eftersom de va lediga igår. Så detta blir typ en sån där "lära känna" utflykt eller nått, i våra tvåors ögon blir de nog lite mer som ett " Mobba ettor" utflykt, hehe:P Har precis gjort mig i ordning o äter nu min så kallade frukost:P De e inte mycket ja äter eftersom ja knappt har någon apptit på morgonen men lite e ju alltid nått, eller? Har i alla fall försökt fota dagen outfit idag så här kommer den:) hejsvejs!





Kofta- VILA
Linne- Gin Tricot
Leggings- Gina Tricot
Väska-  Min LV väska med min LV, vadå?? Innuti:P
Skor- Fred perry



-------------------------------------------------------------
Lite bilder ifrån utflykten:P


Amandiiisch!!


Lina, alltid glad!!


Närbild på Julia :D


Smile Hilding;)

-----------
detta va alla bilder ja hade, o de e bara fråbn bussen, menmen!!:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0