R.I.P

Hej alla! Idag har varit en av de tråkigare dagarna i mitt liv. Igår hittades en nittonårig flicka mördad i Vollsjö. Hon hittades naken och blodig i deras stall och troligtvis hade även en våldtäckt ägt rum. Ja kände inte henne mycket men ja vet att hon var världens snällaste person, och hennes syskon också. De va så ja börja prata med henne, genom hennes bror som ja gick i samma klass som. Ja hade aldrig trott att någon skulle bli mördad i lilla Vollsjö, de e helt sjukt! Man kan inte riktigt fatta de. Ja e välgit ledsen att hennes familj sk behöva gå igenom en sån här sak.

Du dog så ung,
Inga rynkor av ålderdom,
Tog du med dig ned i graven,
Med dunvita vingar svävar du,
Över de himmelska haven,
Med ett leende du aldrig haft,
Du följer vindarna,
Rider på dess märkliga kraft.
Jag hoppas du bär ett minne,
Av mig,

Vart vingarna än må föra dig,
I Evighetens rike,
Där tiden står stilla,
Du tycker att dö inte alls,
Var illa,
Och jag försöker glädjas vid tanken,
Att du har det bättre där du är,
Och minnet av dig,
Med hjärta för evigt i djupet bär.


Du dog så ung,
Inga rynkor av ålderdom,
Tog du med dig ned i graven,
Med snövita vingar flyger du,
Över de himmelska haven,
Och för första gången kan jag se,
Att du ler,
Sorg behöver du inte höra talas,
Om mer.



Kommentarer
Postat av: Ebba

Fyfan, helt sjukt är det! R.I.P !!!

2009-08-04 @ 18:05:38
URL: http://ebbaebbaochebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0