PIZZA!

De blev pizza trots allt:) Ja åt min egen lilla special pizza som ja har ätit ända sen ja va liten, Vezuvio + Jordnötter :) Gott, gott Paul åt en Skåne special(ost, tomatsås, köttfärs, tacokryddmix,lök jalapêno, räkor ,paprika) + Vitlökssås. Mmm, så gott han luktar nu, haha NOT! Imårrn ska ja o mamma kanske till kupan+ att ja ska på möte på kvällen. Ska se om mamma ska med, på tisdag är de LBS möte(Nutriway) och på onsdag e de PASE.  Paul ville att vi skulle hitta på något kul denna veckan eftersom han snart ska börja jobba igen efter sin semester, ja och snart e de ju skola igen, vill bara ha mer sommar. 27 augusti börjar vi igen, buuuu! Den 15 augusti fyller ja år, grattis till mig+ min födelsedag kommer att firas på malmö festivalen med girlsen. Malin ja har kollat upp  allt nu ,så du kan säga till de andra att vi firar mig den 15 augusti på MALMÖFESTIVALEN! Kommer att bli sjukt skoj, bara de inte äggar mig eller nått!? Hoppas inte :S , nä de tror ja inte, vi kommer ha fett me skoj:D Sen dan efter ska de firas hemma hos päron! Jaja, de va väl allt för ikväll. Tjaabaaa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0