Morgonmänniska= inte jag!

Hej alla! Idag börjar ju ja då skolan igen, ska ändå bli ganska skönt att få in en rutin igen, men att gå upp tidigt, onej onej, gillas inte!!! Hinner inte ta en bild på min outfit nu men ja ska lägga upp den sen + lite bilder från första dagen. OMG, ja vill inte veta hur många fjortisar som har börjat ettan hos oss nu, de blir ju våra första typ classmates, eftersom linjen startades förra året o vi va första klassen. Så vi e nu första tvåorna:) haah! Jaja ska göra mig klar nu, glo mig i spegelen en halvtimma o sen dra iväg till bussen i guess?:P Idag åker vi ju gratis eftersom vi inte fått våra busskort än, älskar gymnasiekortet, de e billigt o bra att åka gratis, haha! Jaja ni får ha en underbar morogon så skriver ja senare. Godmorgon!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0