Fixat Naglarna

En snabb liten kvällsbloggning innan läggdags:P Var ju tvungen att ta bort mitt gamla fula svarta nagellack o byta ut de mot lite fransk, hehe! Ja lite slarv blev de ju men de duger i några dagar i alla fall, Paul sitter o glorv på fotboll som vanligt haha o här sitter ja vid bloggen...som vanligt:P Ska gå in i min garderob o välja ut vad ja ska ha på mig imorgon, får se lite vad de blir för väder också, men men!!
Verkar som om de blivit något fel på min beställning från chapnlle men de löser nog sig, vi skickade ett mejl till dem så de svarar väl så snart som möjligt, ja har ju fått kvitto på att de e betalt o så men grejerna har bara inte kommit , hoppas att de kommer snart, vill ha dem!!! Nä nu får de va bra för ikväll o imorgon blir de ännu en lång dag i skolan:P Ha de bra , Godnatt :D!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0