1,2..1,2 snabba på!

Hej alla! De har varit sjukt varmt idag och fast än ja var lättkladd tycklte ja så svettades man ändå som en gris. Hilde kom hit idag vid klockan två typ, hehe. Vi gick o kollade lite i affärer, Hilde  kollade på färgstarka nagellack och var med och sa OHH den va snygg:P Sen gick vi ner till Sibylla och ja åt en glassstrut med tre kulor, Päron, Pecannöt kola och Pistache. Hilde drack en hallon slush ice, Gott gott!
Ja har nu bestämt med Sabina att vi ska gå på lite sporter, hon vill brottning o ja vill boxning. Så vi enades om att ja går me henne till brottning och hon med mig till boxning så får vi ju extra träning också. Verkade inte som om de va så dyrt heller, typ 120kr per termin(ett halvår) :P Aja vi får se, vi ska gå ner o kollad lite tider o priser nån dag.
Ja o Paul har börjat göra situps och armhävningar varje kväll o ja vill verkligen köpa nutriways hälso paket. Vill verkligen komma i bra form och må riktigt bra. Så mamma om du läser detta så har ja ändrat mig om min födelsedags present, önskar mig nu pengar till paketet:D
Har även bestämmt mig själv för att sluta med sötsaker igen, klarade de ganska bra förra gången o nu ska de gå ännu bättre. Wow de blev många mål, men de e ja stolt över att ja verkligen har tagit tag i mig själv.
Nä nu ska ja o älsk kolla lite film o sen blir de sängdags, ska till salongen lite imårrn för counsling o så. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: malin

ja jag gjorde de :D

2009-08-10 @ 22:29:25
URL: http://malinpetterzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0