Journée France 2.


Godmorning paradise!


Här har vi tränat catwalk 24-7 idag ^^


Jobbarbordet hehe! Super duktiga, idag har jag och Natali gått catwalk och Emma och Gordana blev fotade, såg skitbra ut och hoppas såklart på fina bilder, för imorgon ska vi fotas !


Här är de igång !


Natalis nya pose hehe ! lite flip spåklart !


Gordana skjuter med kammpistolen, haha sån vill jag också ha sen !


Emmas sminkning till sista plåtningen för dagen.


Emma i sin klänning och såklart "the view" !


haha så jävla snyyyggg!


Ett nytt foto till mitt portfolio ?? hehe!^^


Cannes at night.




Kommentarer
Postat av: sara

Hej:) Såg att du hade dom lårhöga stövlarna från topshop, och jag undrar om dom är stor eller normal i storleken?

2010-09-23 @ 00:45:53
Postat av: jenny

Glöm inte att njuta och ha sjukt roligt i allt jobbande.. Jag är spänd att få se vad som händer :D

2010-09-23 @ 03:04:40
URL: http://jennypenniedoesamerica.blogg.se/
Postat av: Elina

De är ganska normala, jag har 38/39 och har 39 i dem för de är lite mindre i storleken men jag ligger precis mitt i mellan två storlekar så då är det bättre med stööre i dessa skorna i alla fall :)

2010-09-23 @ 20:26:21
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0