Idag!

idag blev det skoan, fick reda på att jag ska ha engelska c varje dag nu ett tag framöver, och det ända jag ska göra är att läsa, haha känns så onödigt att ens gå dit men måste väl^^ Idag började var det även sesongspremiär på några av mina favorit serier, dsp houswhifes och cougar town såklart! Någon men än jag som verkligen älskar de programmen haha?!Nu ska jag glo på lite avsnitt av vampire diaries , måste komma igång innan det också har sesongspremiär den 14 oktober. Imorgon blir det skola igen och sen ska jag en sväng till läkaren. fan vad jag har frusit idag, känns som om det är tio minus ute, buurrrrrr! Skönt att man inte ska vara hemma i december och januari, jepp ni läste rätt.  Över nyår (cirka tre veckor) åker jag till cannes igen, ska bli superkul.Det bästa är att det har mellan 10 -15 grader i cannes då ^^ love love!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha tänkte först XD snällt vem kommenterade det, så såg jag det va du :( snyft xD men dom va goooda :D <3

2010-10-07 @ 23:45:41
URL: http://malinpetterzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0