VIP-kväll!

Åkte med Frida för att gå på VIP-kvällen på nova, kollade på generalrepetitionen inför visningen imorgon, lite kul att se och så kan man ju lyssna på hur de coachar till catwalken, så jag snappade nog upp en eller annan grej. Jättekul, alla fick goodiebags och sen hade de utlottning på lite olika saker, present kort, personal shopper osv. och jag vann att jag fick gå in på H&M och välja två valfria plagg, kuuul , snacka om att jag är glad. Köpte även ett par leggings.


Podiet..


Frukt, dricka och tidning under tiden som man fick där^^


Goodiebaggen och H&M påsen..


Inehållet i baggen, mest lite småtjafs men lite roliga saker ändå.


Plaggen jag valde, alltså ursäkta för de dåliga bilderna men batterierna var slut i kameran så jag fick använda min crappya låne telefon, efterson min fortfarande är på lagning. Men lovar att visa plaggen bättre sen.

Tack fridelii/Mr: Smee för en underbar dag! <3





Kommentarer
Postat av: malin

är klänningen i 34a?

2010-11-28 @ 00:39:48
Postat av: Ida

Haft en fin dag? :)

2010-11-28 @ 01:16:23
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0