Slappdag idag eller?

Hade ingen idrott idag, vilket betydde att jag inte behövde vara i skolan för ens halv elva, sköööönt med sovmorgon. Sen det endra vi gjorde var att ha genomgång på resässansen och sen kollade vi på film resten av dagen. dessutom fick vi sluta tjugo minuter tidigare också. Vi såg på Köpmannen i venedig, vilket inte intresserar mig för fem öre, mamma och pappa har den t.o.m. där hemma, blää säger jag bara. Inte nog med det, klart att den ska vara i över två timmar också, men men ändå skönt med lite lugn dag.
Drog hem till hilde och fixade med hennes hår igen, äntligen har vi fått till ljusheten på det så allt som återstår nu är att vi ska lägga i askblonda slingor så att färgen blir mer naturlig, tror det kommer bli jättesnyggt i alla fall. Gjorde ju så själv när min blondering blev misslyckad. Skulle egentligen bara färga utväxten själv men det blev helt oranget så jag fick bleka upp hela håret så att jag såg ut som ett ljushuve typ, haahah! Men sedan lade jag i en askblond och fick jättefina naturliga slingor.
Sitter just nu med inbakade flätor på båda sidorna i håret, försöker få till lite naturliga lockar, tycker alltid det blir mycket bättre än locktång. Brukar fläta håret och eventuellt platta ovan på flätorna för att skynda på lite om jag har brottom men bästa resultat brukar blir att ha i flätorna länge.






Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra tips det med plattången på flätorna. men vad har dina lår med texten att göra :P lite konstig bild.

2010-05-11 @ 19:39:26
Postat av: Elina

RE:Tack:D haha rubriken var ju slappardag, och på bilden ligger jag i soffan och ,ja ,slappar :P

2010-05-11 @ 20:07:55
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0