Negerbollens dag!

Har precis sett på alla bra program idag, ugly betty, dsp houswhifes, cougartown och Christine, i like! Ahh, dsp housewhifes slutade så spännande, jag dööör! Ännu mer imorgonb, Lost är ju alltid lika spännande, jag både hatar den serien och älskar den haha!
Har bakat lite negerbollar precis, eftersom det är dens dag idag. Hoppas ingen tar illa upp av att jag säger negerboll, men det har jag alltid sagt och jag menar ju inget illa med det. Haha mamma har faktiskt en gammal kokbok från ICA hemma där det står negerbollar, lite kul ändå. Tror egentligen inte att det har varit någon som klagade på namnet men det var väl allt det här med slavarna och sådant så nu får man absolut inte säga negerboll. Men men goda blev dem i alla fall! Imorgon ska vi ha överasknings tema, så ingen vet vad det blir men det kommer säkert bli jättekul. Sen är vi ju lediga på torsdag fredag, och på fredag blir det lite middag och mys med några av girlsen och paul haha! Men han räknas som en tjej , eller!? Nä men han får vara med ändå. Nu ska jag kränga bollar så puss och godnatt på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0