Mums!?

Mamma ringde till mig och frågade om jag bedtällt några tabletter, nej sa jag. De hade skickats hälsotabletter hem till mina föräldrar i  mitt namn , men de var inte jag som beställt dem. Som jag kanske nämnt tidigare så var det ju någon som hackat sig in på både min facebook och min gamla mail(som nu jag inte kommer in på) Så nu hade någon beställt något och skickat det hem till mig. Kom en räkning på 298kr, vem är det som vill jävlas med stackars lilla mig. Men mamma ringde till företaget som skickade tabletterna och pratade med dem och sa helt enkelt som det var. De sa att de skulle spärra så att varken jag eller någon annan som skriver mitt namn där ska kunna göra det igen. Så vi kunde riva räkningen och jag fick dessutom behålla produkterna. Tabletter för hår, naglar, hud och främjar solbrännan. Är som en solskyddsfaktor fast inifrån och det skulle göra så att man inte skulle få soleksem eller bli lika lätt röd. Brukar ju inte bli det så jätte mycket men om man bränner sig rejält så blir jag ju röd, hehe! Det var ju inte lite tabletter heller, de var tre paketer med 30 tabletter i var förpackning, så de varar i 90 dagar, gutt!






Kommentarer
Postat av: tilda

shit va sjukt :O men vilket företag är det? får själv jättelätt soleksem. har aldrig hittat nått som funkar, detta kanske kan hjälpa :P

2010-05-10 @ 19:09:01
Postat av: Elina

eftersom det var någon annan som beställde det så vet jag faktiskt inte var det kom ifrån :P Men prova sök på namnet på tabletterna så kanske det kommer upp någonstans där de säljer dem :D

2010-05-10 @ 20:48:24
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0