Ledig.

Hej alla! Har varit ledig idag och sov typ halva av den, heeh! Men har hållit på och städat med duktig som jag är. Eftersom några av girlsen ska komma hit imorgon. Jag ska bjuda på lite god nyttig middag, men kan inte avslöja något än eftersom de ännu inte vet vad jag ska laga till dem. Gjorde samma maträtt till mamma när jag lagade middag hemma hos dem, skönt att hon slapp laga mat för en dag med. Hoppas på några roliga planer även till helgen, vet ännu inte vad men vi får se var det bär.
Nästa vecka blir det fortsättning med stylingtemat och så blir det portfolie fotografering men olika klädbyten, ser verkligen fram emot det. Sen den 25/5 är det ju catwalkcurs, passar ju bra nu med eftersom vi ska ha modevisning med skolan och jag ska gå modell där. Behöver man i alla fall inte vara nervös för catwalken. Förhoppningsvis får jag även reda på mina tider till jobbet i sommar och en eller två veckor, så att vi kan boka våra biljetter snart, måste bara veta exakt hur mycket jag kommer att få ihop så att vi vet vilket hotell vi ska ha o.s.v.
Hoppas ni alla får några jättehärliga lovdagar nu även om vädret inte är på topp. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0