En dag i Göteborg!


På bussen påväg....


haha! vadå fångad i fel ögonblick, hahahah!


Stoppade på vägen för att äta baguett, gott!


Danne sover och kramar sin kudde?


Lite lunch  när vi kom fram till Göteborg, Liseberg låg precis bakom oss men vi kunde inte gå in.


Väl inne träffade vi på Kitty! Skyller den dåliga bilden på Maria som tog den haha!


Gratis slush ice, muuuuuummmms!


PINSAMT! Vi stod och kollade på frisörlinjen nä vi ser att en av dem som får håret fixat är Erik från Erik och Mackan, mackan och en frisör stod och höll på med det. Han hade jätte konstig frisyr för de hade gjort någon utmaning där han hade blivit klippt i fartan av en bil, men i alla fall så var de där och snackade och så sa de:

- Är det någon här som ska bli stylist, så räck upp en hand!
(maria petar på mig och jag räcker upp handen)

Vi stog typ längst fram och Mackan kommer fram till mig.

- Varför vill du bli stylist? Du kan ställa frågor till frida här, våran frisör.
Jag - Nä, jag går  stylist linjen i tomelilla, i skåne-
- ahha, så du kan alltså detta?
Jag- ja.
- så vad skulle du med resten av Eriks hår om du fick bestämma?
(han hade typ något liknande en hockeyfrilla och de hade typ gjort afro där bak, men de ville göra något med det korta där framme)
Jag- jag vet inte, ta i lite vax kanske!?
- vet inte, så du menar att och Erik kommer in  till din ny öppnade salong så skulle du säga jag vet inte och sen skulle han betala 600 spänn för det? (flinar lite, skojar)
Jag- hahahaha, jag vet inte, ja.

VADÅ PINSAMT!!! dessutom så filmade de och jag hoppas verkligen inte att de kommer ut på tv, blää.


Goda fruktdrinkar och en kanelbulle, gott!


Så himla skönt, i skåne har ju inte värdet varit det bästa på sistonde. Men i Göteborg var det från 25 grader och uppåt så på med shortsen och mot SOLEN!


Jag och Emilie! <3

Så himla skön dag, bussen var ju dryg men ändå lyckat! Haha till er som var i skolan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0