Träna.

Ska dra iväg vid fem tiden ner till gymmet ett tag sen blir det brottningsträning som jag sa i måndags. Dricker lite god smoothie nu, hehe samma som igår! Den var jättegod, ananas, banan och kokos. Är verkligen att rekomendera.

Idag fick jag besök av Hilde och Kajsa på praktiken, hehe hjälpte kajsa att hitta foundation och så stod vi och snackade lite om fredag och om vi skulle träffas hela gänget någon dag. Blir väl på lovet någon dag. Har haft ganska mycket att göra idag ändå, hade inte jättemycket kunder men höll på att flytta massor med grejer i hyllorna, sen kom det in en massa danskar och de ville ha hjälp men jag fattade ingenting haha! jaja nu ska jag ta lite mer smoothie, hörs senare sötnosar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0