Idag.

Var på gymmet innan, skönt som alltid, man känner sig så duktig hehe. Fast inte lika duktig seb när jag sabina ehnnes kille och hans kompis grillade kött och åt potatissallad. Men men, det var jätte gott i alla fall och så hade vi rödvinssås till, mums. Glömde ta bilder på det men ni får föreställa er. Kött med allroundkrydda, potatissallad och rödvinssås....

Imorgon blir det tjejkväll hos Malin och troligtvis drar vi ut till saltsjöbaden senare på kvällen om det är bra väder. Tänker i alla fall ta med en tjock jacka för även om det är jättevarmt ute nu så är det inte fullt så varmt på kvällarna, buuurrr! Cyklade hem från Rikard precis, säger bara , sviiinkaaallt! Just det , sista dagen på praktiken imorgon med, det har varit jättekul men det ska bli skönt med lite lov nu i alla fall. Troligtvis får jag ju lite sommarjobb där sen, har blivit lovad några veckor i alla fall, kuul! Nu ska jag dricka lite mjölk hah är jättetörstig, och så blir det film med sötnosen. Vi ska se på shutter island men den verkar lite seg så vi får se vad jag tycker. Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0