Idag!

Har jobbat såklart hhee, men idag hade jag i alla fall lite att göra. Hade sminkning och färgning på två stycken. Först färgade jag deras fransar och bryn och sen la jag en dags makeup på dem, de blev jätte nöjda och ville ge mig lite dricks hehe. Eftersom vi inte tog betalt heller så tyckte dem att jag kunde få nått litet :D De ville även boka in en hemma kväll med färganalys, så jag får prata med min lärare om vilka priser vi ska ta i såfall och kanske gå igenom lite vad vi ska göra och vilket material som behövs.
Igår var jag nere på kraftverket(gymmet) och fick ett nytt gymkort eftersom det förra blivit stulet. Så nu är jag igång med träningen igen, ska ju gå varannan dag är det tänkt, kul! Ikväll blir det dating in the dark, desperate houswhifes och cougartown, så på med myskläderna alla tjejer för tisdagar är vår tv kväll:D Haha såg även på svenska hollywood fruar igår, super kul att det börjat igen, love love :D Hörs senare sötnosar:D<3




Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

oki låter ju kul. Själv har inte direkt några planer.

2010-03-09 @ 18:18:51
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0