A while ago..

Var ett tag sedan jag uppdaterade nu, har varit på praktik och sedan stuckit direkt till gymmet så har inte haft så mycket tid + att jag varit sjuk så. Det känns ändå skönt att ha kommit igång med träningen nu och äntligen börjar det bli varmt  ute. Ikväll ska malin komma hit och kolla på film med mig, Paul är inte hemma för ens vid 12 eller 1 eftersom han ska jobba sent. Lovar att ta lite crazy bilder och lägga upp :P Har precis beställt lite mer saker från hm och har nu satt ihop allt i ett stor paket som kommer i slutet på april, sen är det tre saker som kommer i juni. Så himla störigt, skulle egentligen beställt igår men de orkade jag inte och när jag var ute några timmar senare samma kväll för att spara allt i kassan till idag så hade ett par shorts som jag skulle ha tagit slut, i både 34 och 36, vilka är möjligheterna!?? :P Hoppas de kommer in i butiken för de var grymt snygga, ganska korta svarta sidensaktiga.
Jaja ska städa lite idag och kanske organisera lite i min garderob, ena sidan hänger saker jag typ alldrig använder och på andra allt jag använder, behöver nog rensa ut inför sommar kläderna, speciellt nu när jag beställt massa grejer med:P Ska sätta ihop ett litet kollage på min beställning. helt sjukt så mycket man hittar på hm, love love love!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0