Puh!

Då var man äntligen hemma igen, varit på argenturen från 11-17 sen blev det lite fika efteråt med några av tjejerna därifrån + en man haha!  Hade jättekul men är väldigt väldigt trött så jag kommer nog sova gott inatt. Det är så kul att träffa nytt folk också, man har lärt känna så många nya bara på denna korta tid jag varit med där. Nu blir det lite slapp i soffan med en film och en mysig pojkvän hehe. Lägger upp bilder sen så fort de kommit upp på hemsidan på några av de jag sminkat idag, var ganska månnga ändå typ en 15-20 stycken kanske. Höll inte räkningen ^^


Emelie och Edlina till höger.


Leakim pillar med mobilen och Emelie igen till höger.


Aná gladare än gladast.


Haha min halvätana macka med kyckling och mozzarella, god var den i alla fall!

Tack för en underbar dag alla även om jag kanske vaknar upp med träningsverk i ryggen haha så blev det ändå en bra dag.




Kommentarer
Postat av: edlina

haha så vackra bilder XD

2010-06-20 @ 14:20:22
Postat av: Elina

haha ja eller hur :D :P

2010-06-20 @ 14:51:31
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0