Festival igen!


Bootsen är från Din Sko, byxdressen, de randiga shortsen och topparna är från Monki. De gröna shortsen och halsbandet från Gina Tricot. Den prickiga kepsen är sjukt cool, men jag hittade den på google. Jag har dock sett en liknande på Monki!

Randig topp från Monki, skinnshortsen hittade jag på google, bootsen är från Din Sko. Långklänning från Gina, bikini från H&M. Batikklänning från Indiska och väst från Monki.


Väst, linne, tights och top från Monki, boots från Din Sko.




Kommentarer
Postat av: Emelie

var gärna med i min tävling på min blogg om att vinna en länk till din blogg. Jag kommer att dra 4 vinnare som ska få vinna. Tänk, du kan bli en av dom:) vem vet? så var gärna med och tävla. Läs igenom tävlingsuppgifterna först bara (1,2,3,4). Tävlinginlägget heter 28/6 - 2010 - 18:57

2010-06-30 @ 20:17:39
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0