Bokat resan nu, så UNDERBART!


Vi cyklade en sväng till Mc Donadls för en Mc Flurry som nu bara kostar 10 kr!! haha gott!


mums!


vet inte riktigt vad jag gör men jag ska äta glass i alla fall, och gott var det!


Sen gick vi ner till småbåtshamnen , gick ut på bryggan och "lekte" sen så var det tivoli också så vi åkte en karusell haha, tror den heter extreme fly om ni vet vilket jag menar! Kul var det i alla fall, kände mig som ett barn haha!


har Malins kläder på mig där för det var lite kallt på kvällen.


*"damn, you soo sexy bitch"*
haha snyggt!


haha apa!




Kommentarer
Postat av: maliiiin

hahaha ja den var en trevlig liten utflykt!! xD<3<3

2010-06-18 @ 23:39:37
URL: http://malinpetterzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0