Twilight new moon

Började kolla på den igår men var så trött att jag somnade, försökte verkligen hålla ögonen öppna, den verkar skitbra. Haha jag låg och nicka till hela tiden och så vaknade jag upp och det kändes som om jag bara hade blundat och öppnat ögonen igen men tydligen hade jag somnat för då höll Paul på att stänga av den:P

Elina - varför stänger du av den?
Paul- Vi kan ju se den tillsammans ju du sov ju!?
Elina- Nä det gjorde jag inte alls, jag bara blundade snabbt ju (eller?)
Paul- Nä, du har sovit i en halvtimme:P

Lyckad man är alltso, ska se klart den nu i alla fall, vad tyckte ni om filmen?:) Godnatt!




Kommentarer
Postat av: linnéa

Just din nominering vann länktävligen!



GRATTIS



Länken till din blogg finns nu på min blogg!



Ha en fortsatt bra kväll och fortsätt vara med i tävlingarna på bloggen.



Kram :)

2010-01-21 @ 22:24:22
URL: http://linnneaeriksson.blogg.se/
Postat av: linnéa

Ber så mycket om ursäkt!

Det är nu ordnat!



Grattis ännu en gång! :)

2010-01-21 @ 22:26:11
URL: http://linnneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0