Idag!

Hemma igen:D:D skönt faktiskt men det har varit jätte mysigt. Var hos sjukgymnasten idag, ska få lite övningar jag ska göra och ska träna hållningen:P Har precis packat upp väskan klart och hängt in allt + det nya såklart. Åt även varm nyponsoppa med glass och mandelbiskvier, mums! Imorgon blir det lite "jag är hemma" fest hos mig, haha Ebbas ide, vem annars. Ska bli kul att träffa alla igen, Tess tänk så mycket du missar nu när du är bortrest:P Vi får ses när du kommer hem. Ohh glömde berätta att jag har fått ytterligare en julklapp, fick ett manly ögonskugs set med 120 färger plus 34 gethårsborstar till :D Nice nice nu har jag alla färger man kan tänka sig att använda, wiie kan inte vänta att få matcha det med mina outfits:D Ni får ha det så bra pözz på er!


Elina med curly hair?? :P




Kommentarer
Postat av: Tess

Men Elinaaaaa, du ska ju berätta om hur HEMSKT du har det utan mig, inte hur mycket jag missar! ;) Men du, vad sägs om att fira nyår igen när jag har kommit hem? :D Här är det ju år 1431, så stackars jag har ju inte fått fira nyår ordentligt :( Så vi får välkomna 2010 tillsammans? (A) <3

2010-01-05 @ 18:01:49
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0