Idag!

Idag kommer Ioana hit, var ju ett tag sen nu så det ska bli kul:D ska gå ner och handla lite fika snart tänkte jag hon kommre typ vid fyratiden, haha sitter just nu och lufttorkar mitt hår, det blir så mjukt och skönt då. Men såklart så gör även mina hårprodukter mycket av jobbet, skulle aldrig kunna ha något annat de är såå bra! Tänkte sätta ihop en liten guide hur man får håret friskt och fint, eller i alla fall hur jag får mitt så. Jag har ju själv väldigt tunt hår och tappade nästan allt mitt hår får bara ett år sedan men har verkligen fått tillbaka det och det blir bara bättre. Kommer snart :D






Kommentarer
Postat av: sannie

Söndag idag, vad händer hos dig? :)

kram

2010-01-24 @ 14:31:41
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0