Tävling med Kelda!



Nu har jag äntligen lanserat min första tävling. Här kan du vinna ett presentkort på 100kr hos Kelda soppor, tvåa och trea får vars ett badlakan. För att vara med i tävlingen ska du gå in på www.kelda.se välja ut ett recept som du gillar och sedan motivera varför just du ska vinna, varför du valde just det receptet och till vilket tillfälle det passar till . Skriv även din mail adress i inlägget så att jag kan ta kontakt med dig er som vinner!

Du kan nu även gå in och ladda ner 100 recept på 15 min till din Iphone, klicka in här för att göra det!

Vinnarna dras den 20 februari!





Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig nu:)

Kul att du vill delta :D

2010-02-10 @ 19:35:45
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Tess

Mitt favoritrecept är "Grekisk pasta", det verkar vara en rätt som ger lite variation i vardagen :) Sen älskar jag ju soppor, hehehehehe. Så därför borde jag vinna! Puss <3

2010-02-13 @ 11:33:17
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Nanna

Räk- och sparrissoppan verkar jättegod, skulle passa perfekt som lördagslunch efter en härlig promenad.

Jag vill vinna presentkortet för att Kelda har så många goda soppor, och så får man tips på variation av dem också, gillas av mig som har dålig fantasi...

2010-02-17 @ 20:21:06
Postat av: Cecilia

Thaisoppa med Mango o Kokos låter bara så gott. Kan tänka mig att den kan passa en härlig höstdag, då man varit ute och påtat i trädgården.

Jag vill vinna för det finns så mycket härliga och framför allt snabba recept som man kan göra med Keldas produkter.

2010-02-19 @ 18:04:43
Postat av: Anita

Pasta med ost- och gönsakssås verkar så fräsch och god, passar utmärkt som fredagsmiddag för familjen, före de lite onyttigare tillbehören till fredagsmyset ;-)

Skulle vilja vinna för att jag är nyfiken på att prova iallafall några av de 100 recepten!

2010-02-19 @ 23:57:25
Postat av: Emma

Thaisoppan är supergod, en solklar favorit som blir ännu godare om man tärnar ner röd paprika och kycklingfilé!



Mvh Emma

[email protected]

2010-02-20 @ 18:00:20
Postat av: Andreas

Den snabba bouillabaissen låter mums för en matglad Frankrikeälskare!



Mvh Andreas

[email protected]

2010-02-20 @ 18:01:53
Postat av: Emma

Hej Elina! Jag läste lite för snabbt och trodde att du ville ha ett eget recepttips! Sorry! Jag har djupdykt i Keldas receptarkiv och fastnade för Thaisoppa med mango. Det verkar smarrigt!



Mvh Emma

[email protected]

2010-02-20 @ 18:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0