Söndag!

Igår var skitkul, men det blev inget donagina för där var fullpackat så vi drog till ÖG och sen blev det barAbar. Ös hela kvällen fram till att de stängde hehe sen drog vi till max och åt maaaat. Jag provade Maria Montazamis Hot Chicken, skiitgod! Sen blev de att promenera hem till Malin och nanna kudde, så nu är jag då hemma:P Idag händer inget speciellt, bara lite slappdag och lite extra söndags mys kanske.
Wiie, snart är det vår, är över 5+ minst idag alltså, solen skiner och snön är snart borta, längtar så sjuukt mycket till sommaren. Jag är inte född för att bo i Sverige, min kropp behöver värme!! Den behöver det nuuuu! haha ! Imorgon blir det första dagen på praktiken på Parelle, kul kul! Ska sminka massa säkert och annat kul. Ganska skönt ändå , behöver inte vara där för ens vid halv elva, men sen blir det nog vid tio de andra dagarna eftersom de öppnar då. Men hon sa att de berodde lite på när mina bussar gick också hehe:P Jaja lägger upp dagens out fit strax och så hörs vi senare allihopa!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0