Loov!!

NU blir det  lov, sen har man fyra veckors praktik + påsklov direkt efter, så de blir ingen skola på 6 veckor, skönt! Har en planerat en del, ska iväg och göra manikyr på barn och lite annat, men förväntar mig mer. Blir väl festa någon dag, träffa vänner fika och shopping är mina planer för dessa veckor. Ska bli sjukt kul med praktiken i alla fall, de har ju t.o.m. satt ut en annons i tidningen om att under Mars månad ska Elina Andersson från stylist programmet i tomelilla sminka på Parelle i Ystad centrum. Kul kul kul, hoppas att jag får mycket att göra. :D Paul skulle egentligen på träning nu men den var inställd så ska ta och mysa lite med honom nu. Puss!





Kommentarer
Postat av: Mikaela

okej, skönt! skulle sitta bra med lov för min del också :)

2010-02-21 @ 13:09:22
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: malin

elina, ska vi till barAbar i helgen? vill dit igen!! :P

2010-02-21 @ 20:59:41
URL: http://malinpetterzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0