Idag!

Idag var vi som sagt på Aquakul då, de va jättekul men de va lite mindre än jag mindes de, men jag var ju typ elva när jag var där sist så inte så konstigt kanske, hehe! Egentligen skulle Malin följt med men det blev inte så jag pappa och Elias åkte själva, men det var ändå jättekul. Efteråt stannade vi på Mc Donald's och åt mat xP Sen köpte jag även en Mc Flurry, har kommit en ny smak nu med Lions. Precis som de chockladet som man kan köpa i affären, supergott. Ohh, just det, övningskörde faktiskt hela vägen in till Malmö, läskigt men kul, plus att det var 100 nästan hela tiden på motorvägen xD Går ändå ganska bra med körningen nu så etfer sommaren kommer ni se mig med BIL!! Så kul det ska bli :)
Har precis kollat på Hitta NEMO på disney kanalen , hehe jag är tönt. Men jag älskar tecknade filmer. Imorgon blir det utgång som jag säkert skrivit tre gånger redan men skitsamma, kul ska det bli i alla fall:P Just nu sitter jag med godis och massa mys med pojkvännen, lägger kanske ut en bild senare:P Men nu ska jag återgå <3 puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0