Efteråt blev det fika med Tess!

Gud nu är man helt slut, ligger som en död fisk på soffan, hade ju med mig supermycket grejer som jag gick och bar på. Jag skulle inte bli förvånad om min arm vissnar och trillar av, den måste vara helt skadad efter allt bärande. Som tur så var det ju inte jätte långt att gå. Sen blev det i alla fall en välförtjänt fika med sötnosen Tess, riktigt gott var det, vi åt på mando, mmmums! Paul kommer inte hem för ens nio eftersom han precis missar bussen som går vid sexoch etfersom det är söndag så går ju bussarna inte så ofta :P Så nu ska jag ta ut resten av kvällen framför tv:n med en massa mat :P Night!



Kyckling pesto och soltorkade tomater:D


Coca Cola beroende, nädå inte alls ^^




Sen blev det efterrätt.


Tess tog en kladdkaka och jag en MEGA maräng!



Tack för en fin men utmattande dag :D






Kommentarer
Postat av: Tess

Tack själv sötnos :D Jag är också helt slut nu... Haha. Det ska bli skönt att sova (A) <3

2010-02-07 @ 23:14:50
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Peter Karlsson

Hej Elina,



hoppas allt är bra! Jag heter Peter och arbetar för Arla med Kelda soppor. Jag har läst en del på din blogg och vill höra om du är intresserad av att lansera en tävling på bloggen där vinnaren får en presentcheck med 100 kr på produkter ur Kelda soppsortiment.



Naturligtvis skickar vi även en presentcheck till dig så att du kan testa produkterna först. Tävlingen får du så klart utforma på det sätt som passar dig och bloggen bäst.



Anledningen till detta erbjudande är att vi den här veckan lanserar iPhone-applikationen ”Kelda 15-minutersrecept” med totalt 100 nya recept. Om du har en Iphone kan du nu ladda ned den i AppStoren.





Recepten finns också att ta del av på www.kelda.se och vi hoppas att du ska tycka om dem. Vi vill gärna ha in tips på nya recept både från dig och från dina läsare!



Vad tycker du? Hör av dig till mig om du har frågor så lovar jag att återkomma med mer information.



Hälsningar,



Peter



[email protected]

2010-02-10 @ 11:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0